Don't worry! Quitting! Somewhat. ;-)

in #life
8 days ago

MMM bby. Just look @ that joke of a discord. I have left it, no worries. :-D

Still not as bad as this joke of a turd of a chain tho! ;-)



Get 4.2 Free Smoke Power On Sign Up To Start Your Journey On Smoke! The First Cannabis Community That Pays You To Post And Curate Content You Love..
Sort Order:  Trending

And no, @relaylogix, no one is killing that discord server. :-) It's fully intact, son. ;-)

·

People are just realizing it's a turd now. As well as a lot of those accounts being mine. People see shit like that tho and they think "Yea, that thing is dead." which is accurate in this case. It's been dead. Now it's dying again. It's like a damn zombie, but one that never gets cured, just keeps coming back again and again and again and repeats the cycle, no cure in sight. LOL. ZombieTurdChain. :-D

·

Left a few sleepers, but no need to have it looking like it's populated worth a fuck. :-)

·
·

That's just what it announced too. I dropped over 240+ accounts. Was populated above the 400+ mark, now it's down below 150~ where it should be. Even then, most people on it don't even use this chain anymore, so it's surely as dead as this chain is. :-)

·
·

Not all of these are mine either, a few people quit during the mass exodus. :-) Few more real people gone, who didn't post here anymore anyway. This joke of a chain is R.I.P. to the max. LOL.

·
·
·

And another one gone. Zuculuz. :-D This game is fun. The smoketurdchain game. Now do some of you see how worthless the investment you just bought into is? I pumped so I could sell along with other dumpers, at above 0.1BTS, you went for it. Now your investment depreciates, greatly! :-) I'll buy back in @ 0.04BTS like I have before, the turdchain has died and will possibly revive when it bottoms out again. Enjoy circle jerking your low IQ selves, because that's definitely all you invalids are doing. 3 posts in 24 hours the other day. LOL. Only a handful more than that in consequent days, with some being alts. I love how stupid anyone makes them self look, when they defend this turd chain. You look like fucking retards (Oh wait, ARE. LOL!) when you defend this place and say it's not dead, cuz you get a few of your little butt buddies to come say it's not also. Doesn't change the facts. Dead chain is dead chain. :-D

·
·
·
·

LOL is that actual skyline, or just an alt skyline? Finally realize how much of a fucking turd this place is? LOL! Low fucking IQ invalid. Watching a retard like you defend a turd chain like this was truly hilarious! You made me actually have a nice hearty belly laugh. Something I haven't in a long time. :-) I chuckle now and again to myself when I make you invalids squirm, but god this has been hilarious. :-)

As a redneck comedian once said, "You can't fix stupid." and you, @skylinebuds, along with many others here, are pure proof of that. ;-) LOL!

ALLLLLL RIIIIIGHT! :-D YEEEAAAA. LOOKOUT! ;-D

ANOTHER ONE BITES THE DUST.

Dropping like flies here, this turdchain is finally falling apart. Good riddance. ;-)