Get 4.2 Free Smoke Power On Sign Up To Start Your Journey On Smoke! The First Cannabis Community That Pays You To Post And Curate Content You Love..
Sort Order:  Trending

Hello always baked. I really wish you put this effort into making the community of all cannabis blockchain better.

·

I could care less about any of the communities anymore, you low IQ fucking peons have proven you're shitty, fucking losers and sad excuses for people. You've acted butthurt, malicious, triggered, toxic, disrespectful, entitled, and God knows how many other words I could use to describe you fucking invalids. Now you wanna play nice because I'm removing rewards other than here? You low IQ fucks shouldn't have fucked around with me to begin with. Imagine just how peaceful and well off this place and others could be, had you just left alone the .12 smoke I was giving myself on this account cluster, in silence and hidden of all things. It wasn't like I was spamming posts or spam commenting on new posts. It was keeping it looking spam free on purpose, because I USED to actually care about this place and give a fuck. Others too. Now, I'm beyond care and they're just my playgrounds. I gave you sad sacks of fucking shit so many God damned chances to play nice with me but every single time at least a handful of you fucks wants to keep the games going, so I oblige.

I'm over caring about shit and for every downvote I've received from people on here, I will be dishing them out tenfold and beyond on other platforms. Blurt is really the only place you're safe, but that joke of a chain is a spammers paradise since there is no downvoting and it's only being held up with the capital of one person/a small group (There is only 1000 hive of liquidity on hive-engine and the exchanges are even more shit.) and will eventually fall because the reason flagging and downvotes exist is so that obvious spam can be countered by those who wish to. There, if the people who started the chain don't like you, they can stop your ability to vote too. It's another turd chain.

As I said tho, I gave this community every single chance to play nicely with me and you didn't want to, you don't get to just try and play nice again because now I actually said "fuck it" and set up an old ass account cluster to fuck with you and remove your value since you saw fit to do so on here. The difference is, I'm removing DOLLARS and all you've ever removed from me is PENNIES and barely even that, so now you're like "Oh shit, he can actually fuck with me more than my tiny brain thought he could..." and you're panicking trying to play nice. You invalids had your chances, I offered many many a time to stop the games but your fucking PRIDE didn't allow any of you to be reasonable and that's not my fault. I offered to (AGAIN.) spend money from my own pocket to advertise this place and to produce campaigns with better results and even then I get my face spat at and retarded monkeys hurling shit (Flags) at me for no other reason than their senseless pride. Not sure what any of you even have to be proud of, as none of you are worth a fucking shit anyway, but the fact is you were too proud to just stop flagging because you didn't agree with the method of roi and now it's costing you flags like you so eagerly dished out to me.

Karma sure is a fucking bitch, isn't she? :-)

I've got cluster upon cluster upon cluster on each and every single chain and I use the least common denominators on each of them to play games with peons who fuck with me, I don't even need to flex my full power to handle you and if I were flexing my full power, none of you would be able to handle me. What you fail to understand, completely, across the board, is that I HAVE been playing nicely this whole time. I've only been mildly toying with you fucks. Now? I couldn't give a shit less. You wanna keep playing games so so will I. The olive branch was extended time and again and you all failed to reach for it. You hurled insults at me and talked down to me as if you were better than me for not maximizing your investment or something and look where it's gotten you. This is why people say think before you speak/act. None of you truly considered what it would mean if I were to start really fucking with you and you assumed I had no real power because you looked at this cluster and I refused to reveal any of my major clusters and now you're finding out "Oh shit, he's stronger than I knew." and like I said, it's just too late now.

·
·

FYI, Justin Sun just tried to blackball me on steemit, but my lawyers set him and his lawyers straight. :-) Now, I'm a ghost earner on another cluster on steemit as well and my earnings are full potential in the background. On the always baked cluster, anyhow. :-) Justin Sun thinks he's all powerful, but my lawyers understand International law better than his. :-) He can make it so I don't show up, but the second he stops my income/ability to earn/withdrawals, he's broken the law. The only reason he was able to do it to bernie/acid/lowIQfuckboy was because he was threatening death and doxxing and other shit, so he was acting criminally and thus, forfeited his rights to his stake. :-) Man these turdchains are full of low IQ monkeys, I tell ya. LOL.

·
·
·

Every time I think about how Justin Sun ninja'd bernie's stake, I get a little excited. :-) Just thinking about how much that little dicked bitch boy must have raged when his stake was taken. LMFAO! That man is a fucking joke, I tell ya.

·
·
·
·

Still think it was Ned's "perfect plan" to instead of returning it to the users, send it to the exchange and require that people provide ID to claim it. That's why it'll never go back into the ecosystem, because acid will never show his true identity, since he's committed so many criminal acts. :-) It's fucking hilarious to think about. All of these chains are jokes in one way or another. Hive and Smoke being the biggest, currently. One is a complete turdchain and the other is a criminal sanctum for berniesanders, being held up by his capital until it eventually collapses because there's very few people beyond his alts there. LOL